منتدى حور الجنه
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات
انك سميع قريب مجيب الدعوات يارب العالمين
منتدى حور الجنه
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات
انك سميع قريب مجيب الدعوات يارب العالمين
منتدى حور الجنه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى حور الجنه

اهلا ومرحبا بكم فى منتدى حور الجنه

الرئيسيةالرئيسية  حور الجنهحور الجنه  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ازيكووووووووووووووووووووووووووووووووو
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 26, 2010 12:02 am من طرف ام احمد وادهم

» خطوات التخلص من الحشراااااااااااات
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 11:59 pm من طرف ام احمد وادهم

» عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 7:33 pm من طرف ام ابو تريكه

» لمحه عن الصين
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 4:31 pm من طرف حور العين

» موضوع مهمممممممممممممممممممممممممم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 3:38 pm من طرف Admin

» النوم علي الوضوء
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 3:49 am من طرف القطه سمسمه

» تحذير هاااام
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:55 pm من طرف القطه سمسمه

» الاتيكيت في حياة النبي صلى الله عليه وسلم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:48 pm من طرف القطه سمسمه

» امسك الخشب
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:04 pm من طرف القطه سمسمه

» انظـر إلى لطـف الله بك وأنت نائم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 9:17 pm من طرف القطه سمسمه

» لتنضيف الحمام تنضيف شامل
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 8:58 am من طرف emyoussef

» ملابس بيت لذيذة مووووووت
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 4:02 am من طرف سارة زيااد

» وصفة السيراميك المزيلة للدهون
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 3:17 am من طرف سارة زيااد

» رجعى السجادة جديدة وبسهولة تااامة
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:08 pm من طرف القطه سمسمه

» لازاله رائحة التلاجة الغير مستحبة
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:06 pm من طرف القطه سمسمه

» رجعى رخاامة المطبخ جديدة لانج
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:05 pm من طرف القطه سمسمه

» مشروب الوكا الساخن
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 9:48 pm من طرف القطه سمسمه

» بحبكم في الله
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 6:16 pm من طرف شوشو بلبولة

» وقل ربي ارحمهما كما ربياني صغيرا
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 3:32 pm من طرف موده حبيبة امها

» ماهو الحمل الكميائى
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 8:40 am من طرف موده حبيبة امها

المواضيع الأخيرة
» ازيكووووووووووووووووووووووووووووووووو
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 26, 2010 12:02 am من طرف ام احمد وادهم

» خطوات التخلص من الحشراااااااااااات
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 11:59 pm من طرف ام احمد وادهم

» عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 7:33 pm من طرف ام ابو تريكه

» لمحه عن الصين
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 4:31 pm من طرف حور العين

» موضوع مهمممممممممممممممممممممممممم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 3:38 pm من طرف Admin

» النوم علي الوضوء
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 3:49 am من طرف القطه سمسمه

» تحذير هاااام
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:55 pm من طرف القطه سمسمه

» الاتيكيت في حياة النبي صلى الله عليه وسلم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:48 pm من طرف القطه سمسمه

» امسك الخشب
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 11:04 pm من طرف القطه سمسمه

» انظـر إلى لطـف الله بك وأنت نائم
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 9:17 pm من طرف القطه سمسمه

» لتنضيف الحمام تنضيف شامل
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 8:58 am من طرف emyoussef

» ملابس بيت لذيذة مووووووت
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 4:02 am من طرف سارة زيااد

» وصفة السيراميك المزيلة للدهون
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 13, 2010 3:17 am من طرف سارة زيااد

» رجعى السجادة جديدة وبسهولة تااامة
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:08 pm من طرف القطه سمسمه

» لازاله رائحة التلاجة الغير مستحبة
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:06 pm من طرف القطه سمسمه

» رجعى رخاامة المطبخ جديدة لانج
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 10:05 pm من طرف القطه سمسمه

» مشروب الوكا الساخن
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 9:48 pm من طرف القطه سمسمه

» بحبكم في الله
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 6:16 pm من طرف شوشو بلبولة

» وقل ربي ارحمهما كما ربياني صغيرا
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 3:32 pm من طرف موده حبيبة امها

» ماهو الحمل الكميائى
عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 12, 2010 8:40 am من طرف موده حبيبة امها

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
منتدى
التبادل الاعلاني
التبادل الاعلاني
تصويت

عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حور العين
حور جديدة
حور جديدة

عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه Empty
مُساهمةموضوع: عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه   عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 4:26 pm

السلام عليكم يا حوريات يا قمرات

يا حوريات وعن تجربه شخصيه منى واختراعى كمان
فى يوم من ذات الايام كنت قاعدة كدة وكان جى فى بالى اعمل مسك لبشرتى وقولت اعمل ايه اعمل ايه فتحت التلاجه وقولت لازم اعمل حاجه غريبه وافتكس افتكاسه من نفسى يعنى مليش نفس اجرب ولقيت اكتر حاجه موجودة وبنجبها وعلى طول لما افتح التلاجه القيها ادامىنى وفى وشى ومنرفزانى تفتكرو ايه هاااااااااااااااااااااا فكرو معايه فكرتو طيب اقولكم بقى
الجبنه المثلثات اللى هى لافاش كيرى وبريزيدون وملكانه فكرت مع نفسى وقولت الجبنه دى على طول بتيجى فى التليفزيزن ويقولو كلها كالسيوم ومنجنيز وفسفور ومعادن ايه وفيتامين وحديد وحاجات كتير
فقولت لنفسى طيب ما اجربها واخد حته صغنونه واجربها على بشرتى حخصر ايه وبعدين احنا بنكلها ومفيدة لينا اكيد مش حتضرنا وفعلا عملت كدة وخلتها على بشرتى وفردتها من غير مايه
غسلت وشى كويس ونشفته وفتحت المثلث واخدت حته على اد بشرتى وفردتها على بشرتى وخلتها على بشرتى نصف ساعه وبعد ما نشفت على بشرتى رحت اعدت ادعك فى بشرتى براحه جدا لحد ما شلت الجبنه من بشرتى خالص بعد كدة غسلت بشرتى بمايه دافيه ورحت نشفت بشرتى بالفوطه وبصيت فى المرايا
والنتيجه بقى فووووووووووووووووووووووووووق الوصف بجد لقيت بشرتى نعمه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وطريه جداااااااااااااااااااااااااااااااا زى بشرة الاطفال وتحسى ان البشرة كانت جعانه يعينى واكلت وبقت مبسوطه على الاخر ولون بشرتى فتح وبقت تحفه والله وجميله بجد ماسك هايل جدا للى عايزة بشرتها تكون بشره طريه وناعمه وجميله وكمان بيخلى البشرة صافيه كدة وجميله بجد دة تحفه لحمايه البشرة من التجاعيد لانه زى مرطب للبشرة بجد جربيه مش هتندمى بس بامانه قوليلى النتيجه اول ما تجربيه وتطمنينى على طول
ويارب الموضوع يعجبكم يارب
وطمعانه بقى فى دعوة حلوة منكم
flower Laughing
ام ابو تريكه
حور نشيطه
حور نشيطه

عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه   عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك  وعن تجربه شخصيه I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 7:33 pm

اهي دي الوصفات المغذيه للبشره فعلا
هبقي اجربها ان شاء الله
وجزاكي الله خيرا يا جميل

عايزة بشرتك طريه وزى بشرة الاطفال تعالى وانا اقولك وعن تجربه شخصيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عندك ترهلاات الولاده تعالى وانا اقولك الحل
» لكل ام جديده تعالى اتعلمى
» المغص عند الاطفال Colic
» قله التركيز وفرط الحركه عند الاطفال